Język polski
Arkusz egzaminacyjny dla zdających bez niepełnosprawności i zdających ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (MPOP-P1-100-2209, MPOP-P2-100-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MPOP-P1-200-2209, MPOP-P2-200-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających słabosłyszących (MPOP-P1-300-2209, MPOP-P2-300-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających słabowidzących (MPOP-P1-400-2209, MPOP-P2-400-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających niewidomych – czarnodruk (MPOP-P1-660-2209, MPOP-P2-660-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających niesłyszących (MPOP-P1-700-2209, MPOP-P2-700-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MPOP-P1-Q00-2209, MPOP-P2-Q00-2209)
- Arkusz 1 – Testy
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
- Arkusz 2 – Wypracowanie
- Karta odpowiedzi
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla zdających z zaburzeniem widzenia barw (MPOP-P1-Z00-2209, MPOP-P2-Z00-2209)