Arkusz egzaminacyjny dla osób bez niepełnosprawności i osób ze specyficznymi problemami w uczeniu się (EHIP-100-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EHIP-200-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób słabosłyszących (EHIP-300-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób słabowidzących (EHIP-400-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób niewidomych – czarnodruk (EHIP-660-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób niesłyszących (EHIP-700-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EHIP-Q00-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób bez niepełnosprawności i osób ze specyficznymi problemami w uczeniu się (EFAP-100-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EFAP-200-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób słabosłyszących (EFAP-300-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób słabowidzących (EFAP-400-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób niesłyszących (EFAP-700-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EFAP-Q00-2103)
• Arkusz egzaminacyjny
• Karta odpowiedzi
• Zasady oceniania rozwiązań zadań